+387 33 860 600 info@dmd.ba Dr. Silve Rizvanbegović 24b

Hladni pozivi

„Cold calling“ ili hladno pozivanje je čin pozivanja osobe bez prethodnog kontakta u pokušaju prodaje nečega. Prema nekim analizama u prosjeku se ostvare 3 kupovine dnevno kroz hladne pozive (agenti pozivaju 52 osobe u prosjeku dnevno). Taktika djeluje, ali ne postiže efikasne rezultate kod prodaje krajnjim kupcima.

Marketing putem tekstualnih poruka (pokloni, kuponi, programi lojalnosti)

Ono što je efektivnije od hladnih poziva jesu tekstualne poruke – one garantuju čitanje. Posebne ponude, kuponi i popusti su odličan način za restorane da pridobiju dodatne goste te zadrže postojeće.

Korištenje tekstualnih podsjetnika kao klijentske usluge može također unaprijediti mobilni marketing, a izdvajaju se trgovački lanci.

Program lojalnosti gdje kupci prikupljaju poene na kartici na osnovu kojih ostvaruju određene pogodnosti pri idućim kupovinama su još jedan način da se privuku i zadrže kupci.

Tekstualnim porukama se također mogu promovisati i nagradne igre.